Kategorier
Okategoriserade

e-avi

Kundportal för våra boende och hyresgäster

Föreningen har anslutit sig till en digital tjänst hos PRIMÄR som ger våra boende och
hyresgäster mer valmöjligheter avseende hur man önskar få sina avier för månadens
avgifter m.m. Där finns också möjlighet att ändra sina egna kontaktuppgifter, se sina
gamla avier samt även digitalt få tillgång till ett lägenhetsutdrag för sin lägenhet.
Inloggningsuppgifter för denna boendeportal finns på era avier.

Nedan presenteras olika sätt att få sina månadsavier:

Avier via e-post

Vill du ha dina avier via e-post? Logga in på vår boendeportal med de
inloggningsuppgifter som finns på din avi och notera din mailadress och bocka i. Du
slipper då få avierna som brev framöver och portokostnaden för föreningen minskar.

E-faktura

Det är möjligt för våra boende och hyresgäster att ansluta sig för E-faktura för sina
avier från föreningen. Detta gör man via sin egen internetbank där det finns listor
över vilka företag som är kopplade till E-faktura. Sök upp vår ekonomiska förvaltare
– PRIMÄR Fastighetsförvaltning AB – och lägg till. Ni får då upp en ruta där ni fyller i
era egna uppgifter. Er ansökan kommer att aktiveras först vid nästkommande
avisering så det gäller att vara ute i god tid då vi sänder ut tre månaders avier per
gång. Du slipper då få avierna som brev framöver och portokostnaden för föreningen
minskar.

Autogiro

Vill du ha autogiro för dina avier behöver du sända en ansökan om detta på särskild
blankett till PRIMÄR. Er ansökan kommer att aktiveras först vid nästkommande
avisering så det gäller att vara ute i god tid då vi sänder ut tre månaders avier per
gång.

Pappersavi per brev

Om du fortsatt önskar pappersavier behöver du inte göra någonting.

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras.